Cerrado

Excel VB Auto populate Sheets from Master Sheet

Este proyecto recibió 44 ofertas de freelancers talentosos con una oferta promedio de $117 USD.

Obtén cotizaciones gratis para un proyecto como este
Empleador trabajando
Presupuesto de Proyecto
$30 - $250 USD
Ofertas Totales
44
Descripción del Proyecto

I have a sheet of master list [with some dummy data] .. then i have created the sub sheets which has to auto populate from the master list

If there is a corresponding entry against P1 , P2 , P3 etc - I want only those data entered into the subsequent sheets.

I have made an ON/OFF toggle for each month --- can you display data on rows below based on the months I choose on the Toggle on top

For Eg If i have Jan Feb Mar , Apr as ON , i want to see only those months ... in the master list ...

I tried using an IF function with the logic that P1>0 then please display corresponding cell data from master list - but then it fetches the blank rows too and displays as zero - i dont want to see the blanks .. i only want the data for which there is value entered..

Buscando hacer algo de dinero?

  • Establece tu presupuesto y período de tiempo
  • Describe tu propuesta
  • Consigue pago por tu trabajo

Contrata Freelancers que también oferten en este proyecto

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online