Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$9 USD / hora
Bandera de UNITED STATES
$9 USD / hora
Aquí son las 8:01 p. m.
Se unió el octubre 20, 2013
0 Recomendaciones

Laura S.

@Almost2Nowhere

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$9 USD / hora
Bandera de UNITED STATES
$9 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Internet Marketing Professional - Customer Service / Data Enty - Advanced Excel Knowledge

I have strong background in customer service, as well as administrative support. I am a very detail oriented individual. I am exceptionally organized. However, I believe my biggest asset is the fact that I’m a problem solver. I am always willing to go that extra mile to make sure my tasks are completed to the best of my ability.

Contacta Laura S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Quality Assurance Coordinator

Levin Tire and Service Center
may 2012 - Presente
My primary responsibility is to monitor phone calls and train the sales staff how to properly speak to customers in order to earn their business. I also assist in the marketing department based on the information we obtain through the phone calls. I custom built an program in Microsoft Access 2010 in order to track and utilize the data collected in order to effectively target our marketing efforts.

HR and Assistant Manager

Gaucho's Brazilian Steakhouse
sept 2010 - may 2012 (1 año, 8 meses)
I handled hiring, payroll, and managed the day to day office bills. I was also the primary person managing the maintenance of the website and did all the graphic design for all marketing pieces. I provided customer service to our guests, answered the phone calls, and was the hostess when needed.

HR and Executive Assistant

Center Garage, Inc.
jul 2009 - dic 2010 (1 año, 5 meses)
My primary responsibilities included, but where not limited to: recruiting and orientation, employee management, employee benefits coordination, property and casualty policy management, forensic data management, marketing analysis, vendor coordination, and accounting. Company management changed and I was laid off as a result.

Contacta Laura S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.