Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$10 USD / hora
Bandera de MEXICO
san diego, mexico
$10 USD / hora
Aquí son las 3:50 p. m.
Se unió el abril 19, 2012
0 Recomendaciones

Gabrielle D.

@casablanca1

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hora
Bandera de MEXICO
san diego, mexico
$10 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Experienced, and reliable Sales, Admin, and Customer Service Agent

Over 15 years in various management and customer service positions. An energetic results professional with proven experience in the management of employees, customer service, special events, high volume environment, travel and people oriented motivated. Possess excellent command of written and verbal communication, as well as public speaking, sales presentation, staff development, computer savvy, ability to motivate a team project and resource allocation skills. Strategic thinker and planner able to quickly grasp needs and concerns in vastly distinct areas of responsibility. Exceptional progr am development and implementation skills; team-focused management philosophy. Strong communication skills, including the ability to effectively interface with all levels of staff and clientele. Highly effective Recruiting Manager able to prove efficient skills in planning, organizing and executing projects, taking a concept from the planning, stage to successful completion, and implementing positive resolutions to problems encountered.

Contacta Gabrielle D. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Account Manager

Tica Staffing Inc.
ene 2004 - ene 2010 (6 años)
Managed all aspects of office operations and implemented strategies in staffing for all positions. Set up new accounts and provided customer support in a heavy phone volume environment. Effectively handled customer reconciliation, ultimately restoring tenuous customer relations. Responsible to making 100 calls sales calls a day. Processed weekly and daily payroll. Coordinated and supervised maintenance of all personnel related records. Recruited, supervised, scheduled, and trained over 100 employees for th

Educación

B.A. in Business Administration

John F. Kennedy University, United States 1985 - 1989
(4 años)

Contacta Gabrielle D. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.