Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$10 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
san pedro, philippines
$10 USD / hora
Aquí son las 12:08 p. m.
Se unió el marzo 7, 2020
0 Recomendaciones

Jasper John D.

@JasperDelizo

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
san pedro, philippines
$10 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Senior Customer Support | Social Media Manager

I have five years of experience in the BPO industry and as a customer support specialist, I possess a multiple that can drive your business towards success. My expertise lies in handling international Corporate Accounts, particularly in the areas of B2B financial, Retail and Retention, and Teleservices Corporate Representative. I am competent at managing Inbound and Outbound calls, voice and non-voice interactions, chats, emails, and providing technical assistance across multiple brands. As a graduate of Business Administration major in Marketing Management, I bring a valuable understanding of marketing and selling various products and services in local markets. I am well-versed in utilizing tools necessary for efficient work, such as CRM systems and data collection. Moreover, I have practical experience with campaign tools utilized in social media marketing, including Facebook Ads Manager, Twitter Ads, and Google Ads. This proficiency allows me to contribute effectively to your marketing initiatives. I am eager to expand my expertise and assist different businesses in achieving their growth targets. I embrace change and consistently challenge myself to improve. By leveraging my skills and adaptability, I am committed to making a positive impact on your organization.

Contacta Jasper John D. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Portafolio

11011493
11011487
11011484
11011493
11011487
11011484

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

BUSSINESS PROCESS CONSULTANT

DXC TECHNOLOGY /HPE
abr 2017 - jul 2017 (3 meses, 2 días)
Role: Retention Agent – Sales / Frontline / Billing Industry: BPO

SENIOR CUSTOMER SERVICE ASSOCIATE

INTELENET GLOBAL SERVICES
ago 2016 - mar 2017 (7 meses, 1 día)
Role: Customer Service Executive Industry: BPO - Finance / Telephone banking

Educación

Bachelor of Science in Business Administration Major in Marketing management

Our Lady of Fatima University, Philippines 2017 - 2020
(3 años)

Contacta Jasper John D. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.