Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$5 USD / hora
Bandera de INDIA
gurgaon, india
$5 USD / hora
Aquí son las 12:32 a. m.
Se unió el noviembre 6, 2014
0 Recomendaciones

Kuldeep S.

@youngkuldeep

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandera de INDIA
gurgaon, india
$5 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Project Manager with more than ten years experience

— More than ten years of experience in the customer service Industry – technical support, document management and SPOC for field engineers — Consistently achieving record-high customer satisfaction rankings, improvements to the bottom line and turnaround of under-performing operations.  Respected builder and leader of customer-focused protocols; instill a shared, enthusiastic commitment to customer service as a key driver of company goal attainment. Lead by example and ensure the execution of all safety, security, quality and store operations policies. — Enthusiast content developer. Assisted in creation of manuals for training staff as well as end users. — Accomplished information systems and organization mission by completing related results as needed.

Contacta Kuldeep S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Portafolio

1542384
1542384

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Manager, Technical Support

Smart Solutions Inc
jul 2006 - Presente
— Managing the Hewlett Packard (Autonomy) customer relations and technical support contact center — Accomplishes customer service human resource objectives by recruiting, selecting, orienting, training, assigning, scheduling, coaching, counseling, and disciplining employees; communicating job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions; planning and reviewing compensation actions; enforcing policies and procedures. — Determines customer service requirements by maintaining contact with customers; visiting operational environments; conducting surveys; forming focus groups; benchmarking best practices; analyzing information and applications. — Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.

Educación

Masters in Computer Applications

India 2009 - 2012
(3 años)

Calificaciones

ICSE

HP
2007

MCSE

Micrososft
2007

Publicaciones

HP Training Guides

Smart Solutions
Worked on numerous user training guides.

Contacta Kuldeep S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.