Human Resources Consultants para contratar en Venezuela
Mostrando 4 resultados
Freelancers patrocinados
-
Skilled and experienced Virtual Assistant, Setter, Sales and Digital Marketing, Human Resources professional with a proven track record of success in a variety of industries. Proven ability to generate leads, set appointments, close sales, manage digital marketing campaigns and recruitment. Over 10 years of...Skilled and experienced Virtual Assistant, Setter, Sales and Digital Marketing, Human Resources professional with a proven track record of success in a variety of industries. Proven ability to generate leads, set appointments, close sales, manage digital marketing campaigns and recruitment. Over 10 years of experience in providing administrative, marketing, and sales support to clients. Proven track record of generating leads and setting appointments for businesses of all sizes. Extensive experience in developing and executing successful digital marketing campaigns. Strong communication and interpersonal skills, with the ability to build and maintain relationships with clients. Highly organised and detail-oriented, with a commitment to providing high-quality work. Proficient in a variety of software programs, including Microsoft Office Suite, Google Workspace, and social media platforms. Seeking a challenging position in a fast-paced environment where I can utilise my skills and experience to contribute to the success of a team. Key Skills and Abilities: Virtual Assistant Lead generation Appointment setting Sales Digital marketing Social media management Content creation Email marketing Customer service Administrative support Recruitment Human Resources Talent Managment menos
Contratar veronicaotero
-
Tengo 8 años de experiencia como asistente de oficina y otras tareas administrativas. Soy apasionada, curiosa y aprendo rápido. Déjame mostrarte lo que puedo ofrecer a través de mi conjunto de habilidades. La atención al cliente es con el mayor respeto y dedicación. Me aseguro de mantener una excelente relación más...Tengo 8 años de experiencia como asistente de oficina y otras tareas administrativas. Soy apasionada, curiosa y aprendo rápido. Déjame mostrarte lo que puedo ofrecer a través de mi conjunto de habilidades. La atención al cliente es con el mayor respeto y dedicación. Me aseguro de mantener una excelente relación más allá de brindar servicios gráficos. Para mí, cada negocio es especial y único. Siempre estoy ahí para ofrecer lo mejor y hacer feliz a nuestro cliente. menos
Contratar Annkarin
-
¡Hola! Me llamo Michelle y tengo más de 6 años de experiencia como asistente virtual, cuento con excelentes habilidades comunicativas, verbales y escritas orientadas a la resolución de problemas, atención y negociación, también tengo experiencia en el área administrativa empresarial. Soy versátil, responsable,...¡Hola! Me llamo Michelle y tengo más de 6 años de experiencia como asistente virtual, cuento con excelentes habilidades comunicativas, verbales y escritas orientadas a la resolución de problemas, atención y negociación, también tengo experiencia en el área administrativa empresarial. Soy versátil, responsable, puntual, dedicada, creativa y orientada a ayudarte en tu proyecto. Además de mi experiencia como asistente virtual, puedo ayudarte con transcripciones, análisis, entrada y corrección de escritos o datos, en general cuento con la capacidad de adaptarme a la tarea que necesites. Cuéntame que necesitas y trabajemos juntos. ¡Gracias! menos
Contratar Micheale2996
-
felidixrojas felidixrojas
$5 USD / horaPayroll Specialist | VA | HR Admin Support +10 yrsAdministrative Support, Traductor de Catalán, Entrada de datos, English (UK) Translator, English (US) TranslatorDo you need to manage the payroll of your employees accurately and on time? In the administration of human resources, as a Payroll Specialist with extensive experience in the textile, food, tourism and communication industries, my mission is to guarantee the payments that correspond to the provision of services of...Do you need to manage the payroll of your employees accurately and on time? In the administration of human resources, as a Payroll Specialist with extensive experience in the textile, food, tourism and communication industries, my mission is to guarantee the payments that correspond to the provision of services of your employees in accordance with labor law and adjusted to the internal organizational contracting, in such a way, efficiency and effectiveness are intrinsic values in my role. HIGHLIGHTED FEATURES * Accounting reports to treasury * Wages and salaries * Annual Profits * Annual holiday * Loans and Advances of Social Benefits * Liquidation of Social Benefits SOFTWARE * Picasso Pagonom * Profit Plus 2K12 * Saint Enterprise (Billing, Administrative and Payroll Module) * Oracle (Administrative Module, Raw Material, OT Production) * Galac IN AUTONOMOUS TRAINING * Xero * Quickbooks MS Office / Office 365 * Excel * Powerpoint * Outlook * Power BI * Power Pivot Virtual Assistance Applications / Admin Support * Chat Support * Google calendars * Email * Trello * Asana Soft skills: * Teamwork * Planning * Research * Time management * Schedule Management +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Necesitas gestionar la nómina de tus empleados de manera precisa y a tiempo? En la administracion de recursos humanos, como especialista de nomina y con amplia experiencia en industria textil, alimenticia, turística y comunicacion, mi mision es garantizar los pagos que correspondan a la contraprestacion de servicios de cada uno de tus empleados conforme a la ley laboral y ajustados a la contratacción interna organizacional, por lo cual, la eficiencia y eficacia son valores intrínsecos en dicha función. FUNCIONES DESTACADAS * Reportes contables a tesorería * Sueldos y Salarios * Utilidades Anuales * Vacaciones Anuales * Prestamos y Adelantos de Prestaciones Sociales * Liquidación de Prestaciones Sociales SISTEMAS UTILIZADOS * Picasso Pagonom * Profit Plus 2K12 * Saint Enterprise (Módulo de Facturación, Administrativo y Nóminas) * Oracle (Módulo Administrativo, Materia Prima, OT Producción) * Gálac EN CAPACITACIÓN AUTÓNOMA * Xero * Quickbooks Manejo de MS Office / Office 365 * Excel * Powerpoint * Outlook * Power BI * Power Pivot Manejo de Aplicaciones de Asistencia Virtual * Soporte por Chat * Calendarios de Google * Correo Electrónico * Trello * Asana Habilidades Blandas: * Trabajo en Equipo * Planificación * Investigación * Gestión del Tiempo * Manejo de Cronogramas menos
Contratar felidixrojas